Resor

London dag två

På måndagsmorgonen vaknade vi upp vid halv nio, egentligen var ju klockan halv tio för oss och det är den vanliga tiden vi brukar vakna när vi har sovmorgon. Vi kunde inte somna om så vi låg bara kvar i sängen en stund och sedan begav sig Gustav ut på en löprunda och jag gjorde mig en kaffe i sängen! Mys? Japp.

När G kom tillbaka gick vi ned till frukosten och avnjöt en bra frukostbuffé. Det var så gott! Vill återigen rekommendera hotellet The Arch. 🙂

Sen var det dags för shopping igen! Jag köpte ett par skor och en hoodie. 😉 Vi åkte även en sväng till Camden Market och åt lunch! Det kan ni kika på i min vlogg från denna dagen HÄR. 🙂

Detta hade jag på mig, och tro det eller ej men dessa klackar är något utöver det vanliga. Jag är rätt van vid att gå i klackar men skulle liksom aldrig få för mig att ha på mig det en hel dag på stan, FÖRUTOM dessa!! Båda mina sneakers som jag hade med mig hade givit mig lite skavsår så jag tog på mig dessa och hade inga som helst problem med att ha dem en hel dag på stan. Love them!

KappaHÄR // MössaHÄR // SkinnbyxorHÄR // Skor – Ivyrevel, slutsålda tyvärr..Det blev lite stressigt där runt tre-tiden. Vi hamnade i trafik och behövde åka från hotellet senast kvart i fyra, så jag hann inte vlogga något under den tiden. Sen går inte stress och trötthet ihop för mig och G, så efter lite stress-tjafs däckade vi båda två i taxin till Heathrow och skrattade åt allt när vi sedan kom fram i tid och flyget var försenat. Såklart. Vårt flyg skulle gått runt sex men blev försenat en timma. Vi satt mest och njöt av att kunna chilla på flygplatsen, haha. Men tillslut var det dags att kliva på planet hem igen och vi spenderade resan med att titta på OITNB. Serien är SÅ spännande just nu! Så flygresan gick ju på ett knyck. Vi kom hem trötta som två små barn men jag tog ändå tag i att redigera vloggen åt er direkt. <3 Sedan somnade vi GOTT ska jag tala om.